Platforma CogniKit a fost dezvoltată sub egida Cognitrom, beneficiind de o îndelungată experiență în crearea de produse informatice (online și offline) pentru evaluare și intervenție psihologică. Structura echipei CogniKit reflectă standardele de calitate: specialiști în psihologie clinică, psihoterapie, neuroștiințe afective și științe ale învățării, dezvoltatori de produse informatice, aplicații web, experți în UI/UX (interfața destinată utilizatorilor și experiența utilizatorilor).
Despre Echipa COGNIKIT
Atunci când vorbim despre noi, ne spunem simplu „echipa CogniKit”. Pe scurt, suntem un grup de specialiști în psihologie și științe ale educației, aflat în strânsă colaborare cu specialiști în domeniul IT, uniți în scopul de a vă oferi o platformă inovativă, de o mare utilitate practică și de bună calitate.
Cu entuziasm, creativitate, dar și cu mare rigoare științifică, ne-am propus să aducem în mediul online o serie de procese care, până nu demult, se puteau desfășura doar față în față. Scopul nostru a fost dublu: pentru specialiști să oferim instrumente integrate, flexibile și eficiente pentru a sprijini activitatea lor cu copiii și adolescenții; pentru copii și adolescenți să oferim servicii de calitate, atractive prin conținut și utile prin cunoștințele și competențele dobândite, într-un format ușor accesibil și ancorat în tendințele actuale.
Dincolo de proiectele de cercetare-dezvoltare, ne place să ne desfășurăm activitatea cu clienții (copii, adolescenți, familii), atât la sediul Cognitrom din Cluj-Napoca cât și online, prin intermediul CogniKit.
Despre COGNITROM
Cognitrom este o instituție de cercetare-dezvoltare în domeniul psihologiei și științelor educației, a cărei misiune este aceea de a integra cercetările recente în domeniul psihologiei cu soluțiile din IT pentru a produce noi cunoștințe, soluții, produse și servicii inovative. Cognitrom se deosebește de alte organizații de profil în special prin experiența dezvoltării de platforme psihologice, online și offline, utilizate de specialiști din toată țara în activități de evaluare și intervenție psihologică.