Intervenția psihologică prin CogniKit

CogniKit susține ambele tipuri de intervenție:

  • Prevenție;
  • Terapie/consiliere.

Programele pot fi implementate de către:

  • Psiholog – atât programe de prevenție cât și programe de terapie/consiliere;
  • Consilier școlar – programe de prevenție și programe de consiliere;
  • Cadru didactic – programe de prevenție, activități la clasă.

Programele pot fi implementate la nivelul:

  • Întregii clase de elevi;
  • Unor grupuri mici și relativ omogene din perspectiva caracteristicilor și nevoilor;
  • Individual.

Activitățile de intervenție și alte măsuri de sprijin pot fi livrate către copil/adolescent în format:

  • Online;
  • Față în față, în cabinet (copilul parcurge alături de psiholog/consilier activitățile);
  • Hibrid – atât online cât și față în față, în funcție de decizia specialistului.

Programele de prevenție/intervenție din CogniKit sunt:

  • validate prin rezultate ale cercetărilor și bune practici;
  • personalizabile – specialistul poate selecta/deselecta activități dintr-o listă predefinită, în funcție de particularitățile persoanei/grupului;
  • monitorizate – au asociate instrumente potrivite pentru urmărirea eficienței programului de prevenție sau intervenție;
  • multifocale – prin intermediul platformei se pot implica în procesul de intervenție, în diferite forme, mai mulți agenți ai schimbării relevanți pentru copil (părinți sau cadre didactice);
  • finalizate cu un Raport de intervenție care cuprinde detalii asupra programului și activităților parcurse.

Programe de intervenție deja FINALIZATE:

Programul de dezvoltare a competențelor preșcolarilor în vederea pregătirii pentru școală

Programul de dezvoltare a competențelor socio-emoționale ale adolescenților

Cele două programe deja finalizate sunt dezvoltate pentru a fi implementate de psiholog sau consilierul școlar, la nivel individual.